۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰
تعداد بازدید: ۲۱۷۶۲۴
مهاجم ایرانی تیم فوتبال آریس سالونیک یونان به عنوان بازیکن تعویضی در دقیقه ۷۱ وارد زمین شد و در دقیقه ۸۸ موفق شد نخستین گلش را برای تیمش به ثمر برساند.
کد خبر: ۳۶۱۹۲

انصاری‌فرد: گلزنی کار من است

 

تیم فوتبال آریس سالونیک یونان دیشب در هفته بیست و چهارم سوپر لیگ به مصاف ولس رفت و با دو گل به برتری رسید تا با ۴۱ امتیازی شدن جایگاهش در رده پنجم جدول را تثبیت کند.

در این دیدار کریم انصاری‌فرد به عنوان بازیکن تعویضی در دقیقه ۷۱ وارد زمین شد و در دقیقه ۸۸ موفق شد نخستین گلش را برای آریس سالونیک به ثمر برساند.

کریم انصاری‌فرد ملی پوش کشورمان پس از گلزنی برای آریس سالونیک گفت: باید گل‌های بیش‌تری به ثمر می‌رساندیم. برای اولین گلم با پیراهن آریس خوشحالم. گلزنی کار من است و امیدوارم همچنان گلزنی کنم و هواداران آریس را خوشحال کنم.

او درباره بازگشت به لیگ یونان گفت: بازگشت به لیگ یونان یک افتخار است و خوشحالم که در این کشور زیبا هستم. دلم برای یونان تنگ شده بود. یونان خانه دوم من است و بازی در لیگ یونان باعث خوشحالی من است.

انصاری فرد ادامه داد: من معتقدم لیگ یونان هر سال بهتر و بهتر می‌شود. سرمایه گذاری‌های خوبی هم روی بازیکنان یونانی و هم روی بازیکنان خارجی انجام می‌شود. ما به قهرمانی چشم دوخته‌ایم. می‌خواهیم بهترین عملکردمان را نشان دهیم. هدف اصلی ما قهرمانی در جام حذفی و خوشحال کردن هواداران‌مان است. دیدار سختی با پانایتولیکوس در نیمه نهایی داریم و فعلا روی این دیدار تمرکز کرده‌ایم.  

او خاطرنشان کرد: از هواداران تشکر می‌کنم و به تیمم بابت نتیجه عالی تبریک می‌گویم. فکر می‌کنم می‌توانستیم گل‌های بیش‌تری هم بزنیم. بدشانس بودیم. دوست دارم اعتماد هواداران را پاسخ دهم و بتوانم در آینده گل‌های بیش‌تری برای تیمم به ثمر برسانم.  

انصاری فرد در نیم فصل از اومونیا قبرس جدا شد و با قراردادی تا پایان فصل جاری با گزینه تمدید برای یک سال دیگر به آریس سالونیک پیوست.

او سابقه بازی در تیم‌های یونانی همچون پانیونیوس، المپیاکوس و آ. ا. ک آتن را در کارنامه خود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال
برچسب ها: کریم انصاری فرد آریس سالونیک لیگ یونان
ارسال نظر
آخرین اخبار